1. Wyszukiwanie modułu
Do dyspozycji są moduły rdzeniowe przeznaczone dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, moduły wybieralne dla studiów stacjonarnych oraz moduły realizowane na studiach doktoranckich. Aby wybrać określoną grupę modułów skorzystaj z menu w lewym-górnym narożniku ekranu.
Możesz przeglądać moduły dla wybranych kierunków/lat po kliknięciu na kwadrat reprezentujący wybrany kierunek a następnie rok studiów.
Możesz skorzystać z opcji wyszukiwania podając nazwę modułu lub jej fragment.
Po wybraniu nazwiska z listy ‘Koordynuję’ (po lewej stronie, poniżej kwadratów z nazwami kierunków) wyświetlone zostaną moduły przypisane dla danej osoby wg informacji zawartych w ‘Organizacji roku’ (wyszukiwanie należy wykonać osobno dla studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i modułów wybieralnych).
2. Wprowadzanie danych
Po odnalezieniu właściwego modułu należy kliknąć opcję ‘edytuj’ umieszczoną po prawej stronie, w wierszu modułu.
Uwidocznione zostaną wszystkie formy zajęć oraz grupy.
Jeśli liczba grup jest niezgodna ze stanem faktycznym można je usuwać lub dodawać (opcje ‘usuń grupę’ i ‘dodaj grupę’).
Jeśli konieczna jest zmiana/usunięcie/dodanie formy zajęć prosimy o kontakt pod adresem biol2@amu.edu.pl.
Dla każdej formy zajęć i grupy należy wskazać osobę prowadzącą wybierając jej nazwisko z listy w kolumnie ‘Prowadzący’ (nawet jeśli zajęcia prowadzone są tylko przez jedną osobę). Jeśli zajęcia prowadzi więcej niż jedna osoba należy je wprowadzić korzystając z opcji ‘dodaj prowadzącego grupę’.
Każdej z osób prowadzących powinna zostać przypisana liczba przepracowanych godzin w odpowiednim polu w kolumnie ‘Godziny’.
Suma godzin w danej grupie powinna być równa liczbie godzin przypisanych danej formie zajęć w ‘Organizacji roku’ (liczba po znaku ‘/’ w kolumnie ‘∑ godzin’). Jeśli konieczna jest korekta liczby godzin dla którejś z form zajęć prosimy o kontakt pod adresem biol2@amu.edu.pl.
Podczas edycji danych możliwa jest również zmiana informacji o koordynatorach w wierszu wybranego modułu (białe pole tekstowe).
3. Zapisanie informacji
Do zapisu wprowadzonych danych służy przycisk ‘Zapisz’ znajdujący się poniżej informacji o formach zajęć/grupach. Można również skorzystać z opcji ‘zapisz’ po prawej stronie, w wierszu modułu.